Programi

Privoščim vam odločne korake, izjemne dosežke predvsem pa, da boste imeli več od posla in več od življenja.

Z izjemno energijo, avtentičnim pristopom in preizkušenimi tehnikami, delim svoje izkušnje, ki so me kalile v praksi.

EXECUTIVE in BUSINES COACHING

Coaching program temelji na transformaciji oz. preoblikovanju vašega življenja ali področja. Nikoli ne bom govorila o tem kaj morate delati. Moja naloga je, dati pravo orodje in pokazati način, ki vas pripelje, do poznavanja samega sebe, usmerjanja misli in zavedanja, da ste lahko odlični in odločni pri odzivih in delovanju, da postanete izjemen vodja v osebnem in poslovnem življenju. Program je prilagojen posamezniku, saj je vsak človek individuum zase.

Je interaktivni proces, namenjen posameznikom na izvršnih in najvišjih vodstvenih pozicijah ter tistim posameznikom, ki bi želeli odkriti svoje potenciale, morda stopiti na novo pot in nova področja delovanja.

V procesu jačamo močne plati, prepoznavamo probleme, odkrivamo neizkoriščene potenciale in hkrati premagujemo notranje močne vzorce in prepričanja, ki zmanjšujejo uspešnost, povzročajo izgorelost in izčrpanost ter pogosto zapletanje v ne izhodne situacije. Poteka vedno 1na1 in je razdeljen v tri faze:

1. faza

podrobno spoznavanje s klientom, spoznavanje samega sebe, razumevanje obstoječega stanja, definiranje namena, osebne vizije ter načina reševanja problema, skozi domišljena vprašanja in naloge.

2. faza

postavljanje novih, ambicioznih vendar dosegljivih ciljev ter korakov za spremenjen pristop v delovanju, z uporabo preverjenih orodij, ki zagotavljajo implementacijo le-teh v vsakdanje življenje in posel, kjer se začne čutiti moč spremembe v zadovoljstvo stranke.

3. faza

faza suporta in mentoringa, kjer nudim močno podporo, da lahko posameznik odgovorno, samozavestno in motivirano deluje, je posvečen svoji novi poti in uspešno upravlja z odzivi in dogajanjem v svojih vlogah.

Če ste pripravljeni na najboljšo investicijo v vašem življenju s katero boste temeljito spoznali samega sebe, se osvoboditi nenehnih vprašanj in imeti odgovore, začeti sami upravljati s svojim življenjem, mi zaupajte vaše podatke, ki jih vpišite v spodnji formular

    OSEBNO SVETOVANJE 

    Osebno svetovanje je namenjeno vsem, ki želite, da se vam osebno posvetim v razgovoru, kjer se pogovorimo o situaciji v kateri ste se znašli, o vprašanjih, ki se vam postavljajo in ne veste kako bi se reševanja tega sploh lotili, naj si bo poslovno ali osebno. Običajno je to zelo prepleteno.  

    Zaupajte mi, da skupaj identificiramo problem in najdemo pravi način in pristop k reševanju. Prav to je lahko vaš prvi korak k rešitvi, ki jo potrebujete. 

    Zahtevne življenjske in poslovne situacije, ki jih je iz dneva v dan več, nas velikokrat ohromijo in ustavijo, predvsem pa izčrpajo in vzamejo moč. Počutimo se, da smo v situaciji brez izhoda, v resnici pa ni tako. Izgubili smo le moč in motivacijo, da se dvignemo nad nastale okoliščine, jih pogledamo z zavedanjem in naredimo načrt za reševanje. Pogosto tega ne zmoremo sami, saj smo s svojimi mislimi premočno zapleteni v problem. 

    Predavanje in delavnice

    Predavanja in delavnice temeljijo na vodenju, komunikaciji, upravljanju in uvajanju sprememb ter delovanjem in vodenjem v zahtevnih in kriznih situacijah. Temeljni cilj predavanj je opolnomočenje, dvig zavedanja in tehnike, ki jih lahko posameznik uporabi pri vsakdanjem delu.  

    Z interaktivnim delom in preverjenimi tehnikami, dvignemo zavest, da je čustvena inteligenca strateška kompetenca vodij, da je prava komunikacija veščina, ki prinaša izjemno učinkovitost v procesih in dviga kulturo podjetja in da vodenje z zgledom prinaša zaupanje in pripadnost. Vse to je ključno, da zaposleni čutijo vrednost in motivirano soustvarjajo dodano vrednost in rezultate. 

    Skozi nazorne primere in vaje, se srečamo tudi s konkretnimi izzivi vodenja in upravljanja, v času sprememb in kriznega vodenja. Opolnomočimo vodje, da so pripravljeni za vodenje v spremenjenih okoliščinah. 

    Predavanja in delavnice sooblikujemo skupaj z vami in jih prilagodimo vašim izzivom. Pripravim pa jih tudi po vaši meri, na temo vodenja in komunikacije. 

    KAKO VODITI SEBE, DA BI LAHKO VODILI DRUGE?

    Temeljni cilj predavanja je ozavestiti ključna področja poznavanja sebe: zavedanje, refleksija, lastna samopodoba in doslednost. Zavedanje močnega vpliva našega delovanja in odzivanja nase in na okolico, prinaša osebni mir, zbranost, visoko motivacijo za posameznika in hkrati< visoko zaupanje, kredibilnost in avtoriteto v okolju v katerem delujemo. Na konkretnih primerih orišemo in pokažemo kako se osebno in poslovno prepleta in kje v življenju in poslu nam vse to prinese koristi. Izjemno učinkovitost, boljše odnose in večji fokus za usmerjeno delovanje k ciljem. Vodenje je disciplina, ki jo moramo ves čas trenirati. 

    Cilji 

    • Dvigniti zavest, da je vodenje sebe ključno za odgovorno in uspešno upravljanje svojega življenja in vodenje drugih 
    • Razumeti vpliv naše osebnosti in lastnih vzorcev na ljudi okoli nas in posledice, ki jih le-ta prinaša
    • Imeti orodje, kako se osredotočiti na tisto kar je vredno in kako ločiti nujno od pomembnega, da smo lahko usmerjeni k rezultatom in ciljem 
    • Narediti načrt za svojo osebno rast  

    Naj vodenje postane užitek. Prepoznajte svoja omejujoča prepričanja in razvijte svoje vodstvene navade tako v poslu kot v osebnem življenju do odličnosti. Česar se zavedate, tisto nadzorujete. Česar se ne zavedate, nadzoruje vas. Odkrijte vrednost v sebi, samo tako jo boste lahko dali tudi drugim s tem pa dvignili svojo samopodobo, zaupanje in spoštovanje. Postanite vodja, ki bi mu ljudje želeli slediti. 

    VODITI in VERJETI V LJUDI?

    Čustvena inteligenca je strateška kompetenca vodij. Prava komunikacija je veščina, ki prinaša izjemno učinkovitost v procesih. Vodenje z zgledom pa prinaša zaupanje in pripadnost. Le tako, da pri vodenju vse to združimo, bomo delovali kot pravi vodja in ljudem pokazali, da jih cenimo in jim bomo znali dati vrednost. Če želite biti uspešen vodja, potrebujete podporo številnih ljudi, ki jo boste tudi dobili, če boste podpri tudi vi, v njih verjeli in cenili njihov prispevek k uspehu. 

    Cilji delavnice: 

    • Opolnomočiti zavedanje, katera so ključna delovanja vodje  za dviganje zaupanja, pripadnosti in predanosti ljudi  
    • Prepoznati vrednosti in potenciale ljudi 
    • Utrditi veščine komunikacije, ki prinašajo učinkovitost, visoko kulturo podjetja in doseganje rezultatov 

    Pozabite na svoj položaj in ne dovolite, da bi vam ljudje sledili le zaradi tega ker ste šef. Najdite v ljudeh tisto kar je najboljše, potem pa jim pomagajte, da to razvijajo do odličnosti. Na ljudi se lahko zanesete toliko kot se ljudje lahko zanesejo na vas. Vodite z zgledom in bodite pravi mentor. Ko se boste upokojili se ne boste več spomnili rezultata nekega kvartala, si boste pa dobro zapomnili koliko ljudem ste pomagali na poti do uspehov, dobrih rezultatov in uresničenja. Se sprašujete, kako mi gre kot vodji? Vprašajte ljudi, ki jih vodite. 

    PRAVA KOMUNIKACIJA SE ZAČNE, KO NASTOPI TIŠINA 

    Dobra komunikacija je dajanje in sprejemanje informacij, ustvarjanje idej in načrtov ter odkrivanje in reševanje problemov. Vse to pa močno prispeva k predanost in prihodnosti. Velikokrat se prava komunikacija začne šele, ko nastopi tišina. To je običajno takrat, ko se je nekaj že zgodilo narobe, takrat, ko pride do zelo napetih trenutkov in ko se ljudje z nami ne strinjajo. In potem? Zmeda, reševanje, urgence in posledično neučinkovitost in preusmeritev fokusa na reševanje namesto na uresničevanje. 

    Cilji: 

    • Ponoviti, kaj prava komunikacija je 
    • Dvigniti učinkovitost komunikacije in s tem povečati ROI in izboljšati doseganje rezultatov 
    • Jasno postaviti pravila komunikacije v podjetju 
    • Naučimo se spodbujati horizontalno komunikacijo in skrbeti za kaskadno komunikacijo 
    • Dvignemo zavedanje najpogostejših napak v komunikaciji 

    Komuniciramo ves čas, tudi takrat, ko ne govorimo. Pogosto se ne zavedamo, kako pomembno je slišati tudi to, kar z besedami ni bilo izgovorjeno. S pravo komunikacijo lahko gradimo odličnost v odnosih, dvignemo medsebojno zaupanje in pripadnost ter s tem kulturo podjetja. Vse to pa bo vplivalo na visoko učinkovitost in posledično izboljšanje rezultatov. Zavedajmo se, da je vsaka komunikacija naša zavestna odločitev, ki izraža spoštovanje do sebe in do drugih.  

    UČINKOVITO VODENJE V ČASU SPREMEMB 

    Sprememb je vsak dan več, dogajajo se vse hitreje in nenapovedano. Presenetijo nas in običajno, na njih nismo pripravljeni. Kar naenkrat, nam novo nastale situacije vzamejo kontrolo, nimamo odgovorov, predvsem pa jih nimajo ljudje. Čas sprememb je čas liderstva. Ljudje si v času sprememb želijo vodenja, bolj kot kdaj koli prej. Sprejemanje odločitev, transparentna komunikacija in ukrepanje po korakih je ključno za pomiritev zaposlenih in iskanje novih rešitev. 

    Cilji 

    • Kako vzpostaviti nadzor nad dogajanjem  (4 pomembne faze procesa) 
    • Kako v času sprememb intenzivno vključimo v proces ljudi 
    • 7 pomembnih principov vodenja v času sprememb 

    Zagotovimo ljudem varno okolje tudi v času sprememb. Usmerimo jih na to kaj se da in ne, kaj ne moremo. Vključimo zaposlene in aktivirajmo iniciatorje, inovatorje in prebojnike, vsako podjetje ima v ljudeh veliko moč, ki naj pride še bolj do izraza v času sprememb.  

    STRATEGIJA in POSLOVNI PLAN ZA MALA in SREDNJA PODJETJA 

    Strategija je premišljen sklop akcij, ki vodijo do uresničevanja dolgoročnih ciljev podjetja. Mnogo strategij, v katere je vloženo veliko časa, sredstev in resursov, napisanih v lepo oblikovanih materialih, z zelo ambiciozno prihodnostjo in cilji, ostane nerealiziranih. Tudi pri uresničevanju strategije velja, da lahko spremeniš pot, vendar nikoli cilja. Pomembno dejstvo je, da se uresničevanje strategije prične z organizacijo in ljudmi. V večini primerov se vodilni ukvarjajo bolj poglobljeno z načrtovanjem strategij, kot pa v nadaljevanju z njihovim uresničevanjem. Izvedba strategije je tesno povezana z vedenjem ljudi na različnih nivojih organizacije, zato zahteva vso pozornost menagementa, da z uporabo kontrolnih mehanizmov skrbi, da zaposleni čim bolj uresničujejo strateške iniciative, še posebej v času, ko so spremembe v okolju tako pogoste.  

    Cilji  

    • 7 ključnih korakov za pripravo strategije 
    • Vsebina strategije, ki jo kreiramo skozi 7 korakov 
    • Načrt za pripravo poslovnega plana 
    • Ključni koraki za implementacijo 

    Strategija podjetja je pomemben proces in njene vrednosti ne definira obsežen in dolg dokument. Pomembno je, da je razvojno naravnana, učinkovita, predvsem pa, da je tudi preprosta in razumljiva. Temeljno vprašanje, ki si ga moramo, znotraj postavljanja novih strateških ciljev ves čas zastavljati je, kakšne spremembe in prilagoditve moramo narediti znotraj  organizacije, da bodo procesi sledili temu, s tem pa ljudje, imeli možnost strategijo uresničiti. 

    SVETOVANJE ZA MALA in SREDNJA PODJETJA 

    INTEGRACIJE, REORGANIZACIJE in PRESTRUKTURIRANJA TIMOV in PODJETJA 

    Prava dodana vrednost vsakega M&A procesa, transformacije ali reorganizacije, temelji na pravilni integraciji ljudi in posledično procesov. 

    Integracije, transformacije in prestrukturiranja zahtevajo ne le spremembe v organigramu in procesih, temveč tudi in predvsem drugačno vodenje. 

    Vključenost v kar tri različne integracijske procese me je naučila, kaj je potrebno narediti, predvsem pa tudi česa se v takšnih procesih ne sme 

    4 pomembna pravila za uspešno izvedbo procesov 

    1. Intenzivno vključiti v proces srednji management in zaposlene 
    2. ohraniti, povezati in nadgraditi tisto kar je dobro 
    3. prepoznati in integrirati tistih 20% ključnih področij, ki lahko dajo 80% nove dodane vrednosti 
    4. postaviti na novo tisto kar nima dobrih temeljev 

    Sistematični pristop in podpora pri vodenju procesa: 

    1. Temeljit uvodni razgovor z vodstvom: opredelitev ključnih ciljev, časovnica in definiranje vodje projekta 
    2. Formiranje tima z vodjem projekta in razgovori s člani tima in drugimi zaposlenimi
    3. Izhodišča za pripravo analize posameznih področij s člani tima  
    4. Pregled rezultatov analize in akcijski koraki 
    5. Implementacija 
    6. Supervizija implementacije 

    Kontaktirajte me, povejte vaš izziv in skupaj najdemo rešitev: